Poznati su i motori koji dolaze uz novu generaciju Renault Clija. Za razliku od Peugeota 208 neće biti električne verzije (to će i dalje biti poseban model Zoe), ali Clio će prvi put dobiti hibridnu inačicu. Ona će biti bazirana na 1,6-litrenom atmosferskom benzinskom motoru, sedamstupanjskom automatskom mjenjaču, elektromotoru te bateriji kapaciteta 1.2 kWh.
U Renaultu ističu da će ova konfiguracija biti dovoljna da u gradskim uvjetima Clio 80 posto vremena vozi na električni pogon uz uštedu goriva 40 posto u komparaciji sa (samo) benzinskim verzijama.
Dva su 1,0-litrena turbobenzinaca, sa 75 i 99 KS (petstupanjski ručni mjenjač i opcija uz snažniji motor CVT mjenjač), te jedan 1,3-litreni turbobenzinac sa 130 KS koji će biti dostupan isključivo sa sedamstupanjskim automatikom. Ostaje i jedan dizelaš, 1,5-litreni motor s 85 KS i šeststupanjskim ručnim mjenjačem. RS verzija, naravno, dolazi kasnije.