Prošle godine najavljen je povratak rotacijskog Wankelovog motora u Mazdine automobile. Ideja je bila da će poslužiti kao range extender u električnom automobilu, odnosno da će, kad se isprazne baterije, proizvoditi električnu energiju koja će pokretati motor. Wankelov agregat zauzima manje mjesta od klasičnog benzinskog motora s unutarnjim sagrijevanjem i zbog toga je predviđen za tu funkciju. No, iz Mazde otkrivaju da je njihov novi rotacijski motor toliko efikasan da će ga uključiti u mnogo kompleksniji hibridni sklop po uzoru na Toyotu Prius. U Mazdi naglašavaju da će zbog niskih emisija taj sustav moći prodavati bilo gdje u svijetu, odnosno da će bez problema ispunjavati sve ekološke norme. Ugradnja ove nove hibridne tehnologije u Mazdine automobile očekuje se za dvije godine.
Posljednji Mazdin automobil s Wankelovim motorom bio je sportski kupe RX-8 (prestanak proizvodnje 2012. godine), a u najsnažnijoj verziji taj agregat razvijao je 250 KS te 216 Nm okretnog momenta na visokih 7500 o/min.
Nova funkcija: Wankelov motor u Mazdi bit će dio hibridnog sustava
Prva najava je bila da će poslužiti kao range extender u električnom automobilu, ali sad se mijenja njegova uloga