Europska organizacija Transport & Environment (T&E) pronašla je razliku od 12 posto između WLTP testova emisije štetnih plinova, koje provode proizvođači automobila te neovisnih testova. U svom izvještaju T&E zaključuje da to neće spriječiti proizvođače automobila da i dalje manipuliraju emisijom štetnih plinova i potrošnjom goriva. T&E je koristio izvore neovisnih laboratorija i došao je do ovih rezultata. Početkom siječnja Međunarodno vijeće za čišći promet (ICCT) objavilo je razliku između stvarne potrošnje i potrošnje goriva koju deklariraju proizvođači automobila po WLTP testovima – ona je 39 posto. Sve to u prosjeku košta oko 400 eura, koliko vozači plaćaju više za gorivo zbog mjerenja koja su i dalje daleko od realnosti.
T&E upozorava da bi testove trebale provoditi neovisne agencije i da bi ih trebala nadzirati tijela Europske unije. Ti realni podaci morali bi biti dostupni potrošačima, odnosno vozačima, kupcima i korisnicima automobila.
Rupe u WLTP testovima: Tvornički podaci o potrošnji goriva još su daleko od realnih pokazatelja!
Transport & Environment upozorava da bi testove trebale provoditi neovisne agencije i da bi ih trebala nadzirati tijela Europske unije