Novi Land Rover Defender je u pripremi i po fotografijama kamufliranog modela ipak se vidi blagi odmak od povijesti. Naime, na vozilu je mnogo zakrivljenih linija, aerodinamičnih detalja, a mnogi kupci žele tradiciju. Uostalom, Mercedes je to prilično dobro shvatio sa svojim G klasom, koju i s novom generacijom nije mnogo mijenjao.
Sad se skupina britanskih biznismena, okupljenih oko petrokemijskog koncerna INEOS, dosjetila genijalne ideje. Zašto ne modernizirati stari Defender? Odnosno zadržati gotovo istu karoseriju, a oplemeniti automobil novim tehnologijama, odnosno motorima. Nazvali su BMW koji je ponudio dvolitreni benzinac sa 252 KS te 3,0-litreni dizelaš sa 261 KS. Cijeli projekt se sad službeno zove Grenadier, a novi-stari Defender bit će ono čega danas gotovo i nema – klasični terenac, bez radija, navigacije, tepiha… Imat će i kožna sjedala pa se najavljuje da ćete ga i iznutra moći dobro istuširati, odnosno natopiti vodom. U kabini će biti par otvora za odvodnju pa se voda neće zdržavati. Ponose se u INEOSU da će karoserija biti rigidna, sa šasijom, a osigurat će joj i geometrijsku preciznost pa ćete na svim položenim plohama moći odložiti šalicu s kavom i ona se neće proliti. Plan tvrtke je iznimno ambiciozan pa se očekuje prodaja do 30.000 tisuća primjerka godišnje, a 30.000 funti će biti cijena početne verzije. Početak prodaje očekuje se krajem 2021., desetak mjeseci nakon Land Roverova Defendera. O mjestu proizvodnje ne zna se mnogo, a razmišlja se o jednoj europskoj državi. Česi, Poljaci, Mađari – pripremite se, bit će još posla!
Land Rover Defender dobit će suparnika – Defendera!
Skupina britanskih biznismena, okupljenih oko petrokemijskog koncerna INEOS, dosjetila se genijalne ideje. Zašto ne modernizirati stari Defender?