Dosad je na adresu Audija stiglo 20.000 rezervacija za električni SUV e-tron (408 KS, quattro, 5,7 do 100 km/h, domet 400 km). Ohrabrujuća je to brojka za proizvođača koji tek ulazi u neizvjestan svijet električne mobilnosti. Međutim, već u startu Audi ima jedan problem. Televizijska postaja BR javlja da se u tvornicu i u Bruxellesu Audijevi radnici ne ubijaju od posla. Umjesto predviđenih 300 primjerka dnevno s proizvodnih traka izlazi tek 150 SUV-ova. Radnici u Belgiji nisu u nekom tihom štrajku jer i nemaju razloga – njihove plaće veće su i pet puta nego one koje dobavaju radnici u Audijevoj mađarskoj tvornici. Problemi su negdje drugdje, točnije u Poljskoj gdje je tvornica baterija korejskog LG Chema. Njemačka televizijska postaja javlja da kasni isporuka baterija, a bez baterija je e-tron samo robusno oblikovan komad lima i plastike. Kao Limenku u Čarobanjku iz Oza, nedostaje mu srce. Ovaj primjer pokazuje na kakvim su mukama tradicionalni europski proizvođači. Dosad su kontrolirali sve proizvodne procese, a sad ovise o novim dobavljačima, koji su ćudljivi i očigledno još nemaju dovoljne proizvodne kapacitete u Europi.
Smanjena proizvodnja: Audi ne može dobiti baterije za e-tron?
Autor: Zlatko Vedranić Foto: Audi Objavljeno: 26.03.2019.
Ovaj primjer pokazuje na kakvim su mukama tradicionalni europski proizvođači. Dosad su kontrolirali sve proizvodne procese, a sad ovise o novim dobavljačima
Na cesti
Automobili najotporniji na krađe: Mercedes-Benz B klasa, Audi E-tron, Jaguar XE i Range Rover Evoque
Najlošiju ocjenu dobio je Suzuki Jimny, koji je u svim parametrima zaštite od krađe podbacio
Na cesti
Baterije za električna vozila postaju političko pitanje: Francuska država pokušava smanjiti utjecaj Kineza
Francuska misli uložiti 700 milijuna eura u proizvodnju baterija, a to je dio inicijative koju dijeli s Njemačkom