Prometna kampanja koja je podigla na noge cijelu Njemačku: Mnogi je ocjenjuju neprimjerenom!

Na plakatu je dvoje oskudno odjevenih mladih ljudi, mladić i djevojka, u krevetu i s kacigama na glavi, a i poruka na engleskom izaziva prijepore

Na sigurnost prometa može se upozoravati na razne načine, a jedan od njih su reklamne kampanje. Njemačko Ministarstvo prometa upravo je pokrenulo kampanju s ciljem povećanja uporabe biciklističkih kaciga, koje, znamo, mogu biti iznimno korisne. Način na koji je to Ministarstvo učinilo izazvao je brojne negativne reakcije zbog, kako kritičari navode, seksizma i neispravnog ukazivanja na probleme. Naime, na plakatu je dvoje oskudno odjevenih mladih ljudi, mušakrac i žena, u krevetu i s kacigama na glavi. Potom ide i poruka na engleskom jeziku (u Njemačkoj): Looks like s…. But saves my life. Ili Izgleda kao g…. Ali spašava život.
– Polugole žene i muškarci ne bi smjeli biti na posterima kad to plaćaju porezni obveznici – rekla je Katja Mast, zastupnica u njemačkom parlamentu.
Ministrica obitelji u njemačkoj vladi Franziska Giffey objavila je na društvenim mrežama svoju fotografiju. Na njoj gura bicikl i ima kacigu, a i odjevena je.
– Dragi Andrease, možeš biti i odjeven kad nosiš kacigu – poručila je ministru prometa Andreasu Scheueru, koji je odobrio kampanju.
U Njemačkoj raste broj smrtno stradalih biciklista u prometu, kaciga nije obavezna pa je Ministarstvo željelo skrenuti pozornost na važan dio sigurnosne opreme. Tek 8 posto biciklista nosi kacigu u svakodnevnoj vožnji. Marketinški stručnjaci vjerojatno bi se složili da je, unatoč kontroverzama, cilj postignut. Javnost je doznala za problem.