Bulli i Buba u električnom izdanju: Konverzije i nisu jeftine!

Najjeftinija 'Buba' košta 30.000 eura, ali njezin domet je samo 70 kilometara

Električna energija nameće nam se kao sljedeća velika stvar u autoindustriji pa se taj oblik pogona implementira gdje god postoje mogućnosti. Javila se njemačka tvrtka koja radi konverzije Volkswagen Beetlea i T1 Bullija, odnosno pretvara ih u električna vozila. Voltimer djeluje u okolici Ulma i uvozi automobile iz Južne Amerike pa ih s partnerima pretvara u električna vozila. Za jednu konverziju i uređivanje Bullija i Bube potrebno je oko 100 radnih sati. Prvih pet vozila je dovršeno, a druga su u pripremi. Beetle i Bulli pokreće elektromotor koji se inače ugrađuje u liftove i ima 38 KS, odnosno 220 Nm što je ipak više od prvog benzinskog bokser motora u Bubi (25 KS).
Baterije izrađuje Voltimer ili jednostavno uzima ćelije s rabljenih Teslinih automobila, koji su imali prometne nesreće i otpisani su zbog štete. Najjeftinija ‘Buba’ košta 30.000 eura, ali kad pomislite da i nije preskupa, od cijelog posla bi vas mogao odvratiti njezin domet – samo 70 kilometara. Malo po gradu pa na punionicu ili guranje… ‘Buba’ s dometom 140 km košta 40.000 eura, a Bulli s dometom 200 kilometara olakšat će vas za 59.900 eura, dok je najskuplji onaj koji prelazi 400 km između punjenja – taj košta 75.000 eura. Zaključili bismo, čemu muka? Kupite Bulli i ‘Bubu’ pa ih lijepo restaurirajte s benzinskim motorima. Bit će mnogo jefitnije, a auditivni doživljaj njihova rada dio je šarma.