Kad danas raspravljamo o električnim vozilima treba se prisjetiti da su 1900. godine činili čak trećinu svih kupljenih automobila, a njihova komercijalna primjena krenula je još ranije. Prije točno 125 godina inženjer Henry G. Morris i kemičar Pedro G. Salom predstavili su električni automobil Electrobat. Oni su prije toga konstruirali električne tramvaje pa su svoje znanje transferirali na proizvodnju automobila. Nisu bili zadovoljni prvom verzijom pa su radili na poboljšanjima. Motor je imao 1.5 KS, domet vozila bio je oko 40 km, a maksimalna brzina 32 km/h. Electrobat brzo je postao vozilo taksi službi u New Yorku, Bostonu i drugim američkim gradovima, a slavu je stekao u zimskim mjesecima 1897., 1898. i 1989. godine koji su bili toliko hladni da taksiji s konjskom zapregom nisu mogli redovno prometovati. Nažalost, u Teksasu su pronađena velika nalazišta nafte, gorivo je postalo jeftino i električni automobili su nestali, uključujući i Electrobat.
Inače, 1900. godine električni taksiji su bili u prometu u Berlinu, New Yorku, Philadelphiji, St. Luisu, Detroitu, Bostonu, Mexico Cityju i Londonu.
Prvi električni taksi Electrobat na ceste je krenuo prije 125 godina!
Motor je imao 1.5 KS, domet vozila bio je oko 40 km, a maksimalna brzina 32 km/h