Opel je objavio fotografiju okvira karoserije nove Corse uz mnoštvo informacija. Nova Opel Corsa bit će oko 100 kg lakša od odlaznog modela, zahvaljujući redizajniranoj karoseriji i aluminijskim motorima. Najlakša varijanta imat će masu od samo 980 kilograma. Šasija nove Corse bit će izrađena od čelika visoke čvrstoće čime će se uštedjeti ukupno 40 kg u odnosu na izlazni model. Novi aluminijski poklopac također će zamijeniti prethodni Corsin čelični poklopac, čime će se uštedjeti još 2.4 kg. Ispod poklopca motora, najnovija je paleta aluminijskih trocilindarskih benzinskih i dizelskih motora koja također štedi oko 15 kg u odnosu na stare Corsine četverocilindrične motore. Iznutra, Opel je također uspio skinuti još ukupno 10 kg sa sjedala. Ukupno, tvrtka tvrdi da su uspjeli ostvariti uštedu od 108 kg.
Unatoč gubitku težine, nadolazeća Corsa bit će nešto veća od svog prethodnika i s dužim međuosovinskim razmakom, koji nudi još više prostora u unutrašnjosti i prtljažniku. Nagađa se da će Corsa odbaciti stil karoserije s tri vrata, budući da su jedini prototipovi do sada bili modeli s pet vrata.
Zahvaljujući nedavnoj kupnji Opela od strane PSA Grupe, nova će se Corsa graditi na najnovijoj zajedničkoj modularnoj platformi (CMP) tvrtke Peugeot-Citroen. Opel tvrdi da će ove izmjene poboljšati učinkovitost i učinkovitost Corse, a tvrtka obećava bolje performanse i smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2. Opel je također potvrdio da će se potpuno nova električna verzija nove Corse pojaviti u ponudi, zajedno sa nizom konvencionalnih rođaka. Corsini motori bit će isključivo oni iz PSA koncerna. Novi 1,5-litrenidizelaš dolazit će u rasponu snage od 75 KS do 120 KS
Varijacije 1,2-litrenog trocilindričnog o motor,motora činit će glavninu ponude benzinskih izvedbi, dok će snažniji 1,6-litreni turbo motor također biti dostupan uz Corsinu sportsku VXR verziju. Uz Corsu će ići i vrhunska LED Matrix svjetla, koja zadržavaju visoku snagu snopa i kad im ususret dolaze druga vozila (a pritom im ta svjetla ne smetaju.