Uz Teslu se veže glamur proizvodnje i prodaje električnih vozila, a taj proizvođač svojevrsna je preslika Hollywooda. Sve je glamurozno, uzdignuto na nivo za kojim čeznu obični smrtnici, a glavni operativac Elon Musk popularniji je od rock zvijezde. Međutim, u Kini ne mare pretjerano za glamur, a na ovom ogromnom tržištu je i najveći proizvođač električnih automobila – ime mu je BYD Co. i krenuo je u svijet sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća kao proizvođač mobitela-cigli, istih onih za koje vam je trebala posebna torba, a za koje ste naknadno čuli da zrače više nuklearnog reaktora. U međuvremenu je BYD iz Shenzena svoja znanja počao usmjeravati na druga područja i danas prodaje oko 30.000 električnih vozila i plug-in hibirda mjesečno (Tesla ukupno 245.000 vozila prošle godine) te planira udvostručiti prodaju do kraja ove godine. Naravno, koristi i povoljnu klimu na lokalnom tržištu jer kineske vlasti potiču kupnju električnih vozila kako bi smanjile zagađenje zraka u milijunskim gradovima. Samo u Šangaju je prošle godine prodano više električnih automobila nego u Njemačkoj, Francuskoj ili Velikoj Britaniji.
Najjeftiniji model je mali električni automobil e1 (70 kW, domet 305 km i maksimalna brzina 101 km/h), koji košta oko 56 tisuća kuna, a BYD proizvodi jeftino i zbog toga što kontrolira cijeli lanac nabave, odnosno proizvodi svoje baterije. Naravno, ključ je i potplaćena radna snaga (navodno je satnica oko deset kuna). Većinski vlasnik BYD-a je bivši državni zapolsenik, kemičar i milijarder Wang Chuafu, a 10 posto tvrtke drži i američki milijarder Warren Buffett. BYD proizvodi veliku paletu električnih vozila koja uključuje autobuse, vanove, kamione za odvoz smeća… BYD-ove električe autobuse kupili su Amsterdam, Frankfurt, Los Angeles, a prati ih glas kao poprilično nepouzdane. U američkom Albaquerqueu su ih čak odlučili vratiti proizvođaču.