O važnosti kvalitetno osvijetljenih cesta ne treba previše teoretizirati, a evo i jednog praktičnog rezultata, koji nažalost pokazuje koliko su uštede opasne. Naime, Engleske autoceste morale su smanjiti broj rasvjetnih tijela na cestama te skratiti vrijeme u kojem u neka od njih uključena (na nekim dionicama autocesta svjetla se gase od ponoći do pet ujutro). Tvrtka koja upravlja autocestama i magistralama u Engleskoj sad je objavila da je porastao broj nesreća na dionicama cesta na kojima se isključuje rasvjeta, i to za velikih 88.2 posto. Razlozi za gašenje svjetala su ušteda energije, odnosno smanjenje emisija CO2, koje su povezane s proizvodnjom struje. Ovo je dokaz da ipak ne treba na svemu štedjeti, odnosno da prometna sigurnost nije igra.
Pogasili svjetla na magistralama i autocestama pa se gotovo udvostručio broj prometnih nesreća
Autor: Jurica Pech Objavljeno: 23.04.2019.
Razlozi za gašenje svjetala su ušteda energije, odnosno smanjenje emisija CO2, koje su povezane s proizvodnjom struje
Semafor
EuroRAP ocjena autoceste A3: Nužna ulaganju u sigurnost
Važan cestovni koridor od Zagreba da Lipovca bio je predmet stručnog istraživanja. Uočeni su brojni sigurnosni problem na cestovnoj mreži, a ni jedna dionica nije dobila vrlo dobru ili odličnu ocjenu
Na cesti
Automobilizam iza Željezne zavjese: Djeca socijalizma izgubljena u tradiciji i tranziciji
Automobili socijalizma nastajali su većinom iz nužde i s minimalnim resursima s ciljem zadovoljavanja motorizacije radnog naroda. Za loše ceste vozilo je trebalo biti robusno i prije svega jednostavno za popravak te trajno