U Hrvatskoj je Ustavni sud izjednačio električne romobile s pješacima, odnosno ta prometna sredstva mogu se kretati po pločniku i nemaju obvezu vožnje po biciklističkim stazama. U mnogim europskim gradovima električni romobili moraju prometovati po biciklističkim stazama jer su brzi i može doći do sudara s pješacima, zbog kojih mogu nastati teške ozlijede. Sad se vodi i velika rasprava u Njemačkoj u kojoj se planira zakonski definirati gdje električni romobili smiju voziti. Njemački ministar prometa Andreas Scheuer izašao je s prijedlogom da e-romobili koji postižu 20 km/h i više moraju na biciklističke staze ili na cestu – ako nema biciklističkih staza. Električni romobili koji ne idu brže od 12 km/h, kaže ministar, mogu na pločnike i biciklističke staze. U tijeku je velika javna rasprava o ovoj temi, a uključit će se i prometni stručnjaci. Možda je doista najbolje da o ovoj temi raspravi struka…
U Hrvatskoj su e-romobili izjednačeni s pješacima, a u Njemačkoj ih planiraju mnogo ozbiljnije kategorizirati
Autor: Jurica Pech Objavljeno: 24.04.2019.
Njemački ministar prometa Andreas Scheuer izašao je s prijedlogom da električni romobili koji postižu 20 km/h i više moraju na biciklističke staze ili na cestu - ako nema biciklističkih staza
Semafor
VIDEO: Vozač električnog romobila teško je stradao u sudaru s Jeepom
S ljepšim vremenom mnogo je novih prometala na cestama i svi bismo se trebali držati pravila
Semafor
Biciklistička infrastruktura: Koprivnica najbolja, Zagreb ima još mnogo prostora za napredak!
Bicikliste u Zagrebu najviše zabrinjava što se situacija ne popravlja i što isti problemi opstaju već barem desetak godina i nitko ih ne namjerava riješiti