Električna vozila su tu, ali zasad ozbiljnog interesa nema. Naravno, izuzmu li se države poput Norveške u kojoj bi ove godine mogla činiti više od 50 posto prodaje. To je baš lijepo, pogotovo jer su Norvežani veliki izvoznici nafte pa velik dio svog životnog stila financiraju crnim zlatom. No, pustimo ekološki svjesne narode sa sjevera Europe. Anketa koju je u Velikoj Britaniji proveo Jardine Motors Group pitala je vozače zbog čega hrle u autosalone i ne uplaćuju električna vozila. Njih 75 posto tvrdi da su električna vozila preskupa, a 70% vozača brine trajnost baterije, odnosno njezin radni vijek, koji im je nepoznanica. Čak 80% posto se boji da bi usred putovanja mogli ostati bez struje, a naglasili su da bi električni automobili trebali imati domet od barem 430 kilometara. Tada bi pale najvažnije psihološke granice, odnosno strah od nedovoljnog dometa. Relativno skromna mreža punionica je još jedan razlog zbog kojeg vozači ne vide
Vozači tvrde da bi počeli razmišljati o kupnji električnih vozila tek kad bi bila pristupačnija i kad bi imala domet od 430 kilometara
Autor: Jurica Pech Foto: Shutterstock Objavljeno: 26.04.2019.
Čak 70% vozača brine trajnost baterije, odnosno njezin radni vijek, koji im je nepoznanica
Na cesti
Električna vozila uskoro bi mogla dobiti potpuno nove baterije
Istraživanja su iznimno dinamična i doista smo na rubu nove tehnologije koju će koristiti električna vozila
Na cesti
Električna vozila čišća su od benzinaca i dizelaša čak i kad struju proizvode termoelektrane na ugljen?!
Prosječne emisije CO2 električnih automobila prošle godine bile su 40 posto niže nego emisije motora s unutarnjim sagorijevanjem na svjetskoj razini