Ljubitelji BMW-a s viškom novca na računima (takvih ima i u Hrvatskoj) s nestrpljenjem čekaju vijesti o razvoju M modela. Njima je to vjerojatno važnije od novosti o Brexitu ili serije posljednjih fotografija umjerno popularne hrvatske pjevačice u nekom dalekom kutku svijeta. Dakle, u pripremi je M verzija velikog kupea, serije 8. Zna se da će taj model imati pogon na sve kotače, da će taj isti pogon biti tako prilagođen da više momenta šalje na stražnje kotače te da će koristiti 4,4-litreni biturbo V8 iz modela M5. Pretpostavlja se da će snaga M8 biti 600 KS, a Competition verzija će imati 625 KS. Kabriolet verzija serije 8 također će dobiti M izvedbu, a isto slijedi i za model s četvora vrata. Vjerojatno će vas zanimati da je M8 zdrav i u najboljoj formi, a BMW je objavio fotografije s posljednjih testiranja na stazi u portugalskom Estorilu.
Idemo dalje: što se pogona tiče, na novom M3 sve će biti isto kao i na M8 (4×4, sa stražnjim biasom, mogućnost da se uključi samo pogon na stražnje kotače), a razlika je motor. M3 će koristiti temeljito obnovljeni 3,0-litreni redni biturbo šestcilindrični motor sa 480 KS u osnovnoj konfiguraciji te 510 KS u još sportskijem Competition izdanju. U odnosu na ostale modele serije 3, trag kotača bit će proširen, blatobrani će također biti napuhani, a cijeli automobil bit će vizualno agresivan poput gladne hijene. Dobro, ipak će biti malo ljepši, a trebao bi se i raskošnije glasati… Oba vozila svijetla pozornice će okupati na jesenskom autoshowu u Frankfurtu.