Numerološki sistem je vrlo logičan. Prva brojka označava pripadnost modelskoj obitelji. „0“ kao druga brojka je poveznica koja cijelom nizu daje markantni karakter te osigurava prepoznatljivost marke Peugeot. Treća brojka jednostavno pojašnjava o kojoj se modelskoj generaciji radi. Sistem je osmislio Robert Peugeot da bi ga tvrtka primjenila prvi puta 1929. godine kada je na salonu automobila u Parizu predstavljen Peugeot 201.
Broj 201 prvotno je samo bila interna kodna oznaka pod kojom je razvojni odjel Peugeota radio novi mali automobil za široke mase. No, Robertu Peugeotu se ta jednostavna numerička kombinacija učinila idealnom za označavanje modela marke uopće te ubrzo zaštićuju sve kombinacije brojeva od 101 do 909, a sada ta zaštićena numerologija podrazumijeva niz od 1001 do 9009. Prema Peugeotovom mišljenju ta brojčana kombinacija sa nulom u sredini jednostavno, logično i precizno označava proizvođača i njegov proizvod. Peugeot je povremeno i tolerirao pojedinim proizvođačima korištenje svoje numerologije, ali prvi kojem je to izričito zabranjeno bio je Porsche. Nijemci su 1963. predstavili model 901 – što su nakon oštrog upozorenja prepravili u 911 čime je nastala popularna „elfica“.
S futurističkim konceptom 4002 Peugeot je 2003. sistem označavanja proširio na četiri brojke od čega sada sa dvije nule u sredini, a što je serijski primjenjeno prvi puta na modelu 1007. Ta kombinacija sada se odnosila na serije s samosvojnim karakterom poput i 4007, 3008 te 5008. Privremeni raskid s tradicijom je bio dolazak emocionalnog i ekskluzivnog Peugeota RCZ gdje je tvrtka prvi puta odstupila od numerologije u želji da filigranski sportski proizvod učini još posebnijim označivši prvi puta model kombinacijom slova.