Odnos kupaca i infotainment sustava u automobilima sličan je onome američkih doseljenika i domorodaca koje su mamili šarenim stakalcima i vatrenom vodom. Samo da je ekran što veći i da se čini da ima neke magične funkcije. Proizvođači automobila znaju kako prodati površnost, a posljednja studija J.D. Powera pokazuje koliko su infotainment sustavi fragilni. Od deset problema ili kvarova na novim automobilima, čak je pet povezano s audio sustavom, komunikacijskim sustavom i navigacijom ili, skraćeno, infotainmentom. Proizvođači automobila u neumornoj utrci s konkurencijom nerijetko na tržište puštaju sustave koji nisu dovoljno provjereni, odnosno testirani.
Istraživanje je temeljeno na ogromnom uzorku vlasnika vozila starih od 12 do 36 mjeseci u Velikoj Britaniji. Na 100 automobila bilo je čak 16.6 problema s infotainment sustavom. Za usporedbu, samo je 1.5 problem s tempomatima na 100 automobila – tek toliko da vidite koliki su razmjeri kvarova informacijskih sustava. Zanimljivo, na premium automobilima visoka je razina kvarova sigurnosnih sustava poput sustava za praćenje vozila u mrtvom kutu ili upozorenja prelaska na drugi prometni trak -4 na 100 vozila. Sve to ne budi veliku nadu u pouzdanost autonomnih automobila jedanput kad dođu na cestu.
Inače, među vozilima koja su stara od 12 do 36 mjeseci najmanje je problema s Peugeotima, a slijede Škoda i Hyundai.