Dojam je da Mazda ima strategiju približiti se premium proizvođačima automobila. Barem se tako čini po onome što se može iščitati iz strategije upućne investitorima. Japanski proizvođač radi na linijskim šestcilindričnim dizelskim i benzinskim motorima, što je zanimljivo – trenutno se svi spuštaju na četverocilindrične motore, zbog smanjenja emisija štetnih plinova i rigoroznih propisa. Očigledno u Mazdi vjeruju u svoju tehnologiju redukcije potrošnje goriva i emisije štetnih plinova (marketinški naziv Skyactiv) te će s većim motorima osigurati dobre vrijednosti.
Mazda najavljuje blage hibridne sisteme, platformu za električna vozila, a iz strategije se može iščitati da će sljedeće generacija Mazde6 doći s primarno stražnjim pogonom (sa šestcilindričnim motorima to i ima smisla), a bit će dostupne i verzije s pognom na sva četiri kotača. Sve to, pak, upućuje da će i rasti cijene Mazdinih proizvoda. Svi ti automobili i motori pojavit će se u razdoblju 2020.-2025. godina.