Strogi njemački ekološki propisi istjerali su stare dizelaše iz središta gradova, ali nitko nije rekao da te automobile treba uništiti, odnosno da ih treba maknuti s cesta. Kad jednom smrkne, drugom osvane. Prošle godine Njemačka je izvezla čak 226.530 rabljenih dizelskih automobila, a prije pet godina je izvezla 142.186 automobila. Trendovi su takvi.
Euro 5 dizelaši i starija vozila ne mogu u mnoge njemačke gradove. Cijene rabljenih automobila blago su pale, a po riječima jednog trgovca rabljenim vozilima potražnja je takva da Euro 5 dizelaša nema u ponudi. Istočna Europa spremno će progutati ove zabranjene automobile, Ukrajina ima propise koji stimuliraju uvoz rabljenih vozila iz EU, a tu je u manjoj mjeri i Hrvatska kao tržište tradicionalno blagonaklono prema dizelašima. Zanimljivo, velike zemlje uvoznice starih dizelaša su Austrija i Italija. U ove dvije europske države dizelaši tradicionalno čine veliki dio tržišta.