Renault Megane Trophy-R postavio je novi rekord na Ringu za vozila s prednjim pogonom!

Trophy-R dobio je novi Ohlinsov ovjes, Brembo kočnice, Bridgestoneove gume, lakše naplatke, karbonska sjedala te Akrapovičev ispušni sustav

Njemački Nordschleife (stari Nürburgring) je mitska njemačka trkaća staza, dugačka 21 kilometar. ‘Zeleni pakao’ i Ring, kako tepaju ovoj stazi i danas je referenca za serijske automobile. Serije zavoja i ravnih dijelova najbolji su test dinamičkih svojstava vozila i snage. Renault je upravo vratio jedan prestižan rekord – onaj za najbrži automobil s prednjim pogonom. Megane R.S. Trophy-R postigao je vrijeme 7:40.100 minuta, što je za tri sekunde brže od Honde Civic Type R, sad već bivšeg vlasnika rekorda.

Trophy-R ima isti 1,8-litreni turbobenzinski motor kao i ostali R.S.-ovi. Njegovih 296 KS i 400 zdrave su zalihe snage i momenta. Renault je ovu verziju olakšao za 130 kilograma – izbacujući nepotrebne dijelove interijera (nema stražnjih sjedala), a olakšani su i dijelovi šasije.

Trophy-R dobio je novi Ohlinsov ovjes, Brembo kočnice, Bridgestoneove gume, lakše naplatke, karbonska sjedala te Akrapovičev ispušni sustav koji omogućuje bolji protok plinova. Ovaj automobil će i u ograničenu proizvodnju, a cijena bi trebala biti oko 52.000 eura.