Njemački Nordschleife (stari Nürburgring) je mitska njemačka trkaća staza, dugačka 21 kilometar. ‘Zeleni pakao’ i Ring, kako tepaju ovoj stazi i danas je referenca za serijske automobile. Serije zavoja i ravnih dijelova najbolji su test dinamičkih svojstava vozila i snage. Renault je upravo vratio jedan prestižan rekord – onaj za najbrži automobil s prednjim pogonom. Megane R.S. Trophy-R postigao je vrijeme 7:40.100 minuta, što je za tri sekunde brže od Honde Civic Type R, sad već bivšeg vlasnika rekorda.
Trophy-R ima isti 1,8-litreni turbobenzinski motor kao i ostali R.S.-ovi. Njegovih 296 KS i 400 zdrave su zalihe snage i momenta. Renault je ovu verziju olakšao za 130 kilograma – izbacujući nepotrebne dijelove interijera (nema stražnjih sjedala), a olakšani su i dijelovi šasije.
Trophy-R dobio je novi Ohlinsov ovjes, Brembo kočnice, Bridgestoneove gume, lakše naplatke, karbonska sjedala te Akrapovičev ispušni sustav koji omogućuje bolji protok plinova. Ovaj automobil će i u ograničenu proizvodnju, a cijena bi trebala biti oko 52.000 eura.