Na godišnjoj razini Kantar Millward Bwon objavljuje listu najvjrjednijih svjetskih brendova i u prvih 100 uvijek se nađe mjesta za proizvođače automobila. Nisu oni visoko plasirani, ali ih ima. Tako je Toyota prva među automobilskim markama, a ukupno je na 41 mjestu. Vrijednost njezinog brenda procijenjena je na 29.15 milijardi dolara. Drugi je Mercedes (54. ukupno) s 23.36 milijarde dolara, a treći je BMW (55. ukupno), koji ga prati u stopu s 23.33 milijarde dolara.
Inače, prvi je Amazon, internetska trgovina, produkcijska kuća i još mnogo toga – s vrijednošću 315 milijardi dolara. Drugi ukupno je Apple, proizvođač računalne opreme, s 309 milijardi dolara, a treći je Google s 309 milijardi dolara. U prvih deset su još Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba, Tencent, McDonalds i AT&T.
Top 10 automobilskih marki, pozicija na globalnoj ljestvici i pad/rast u postocima u odnosu na 2018. godinu
1. Toyota $29.15 (41) – 3
2. Mercedes $23.36 (54) -9
3. BMW $23.33 (55) -9
4. Honda $11.75 (*) -7
5. Ford $11.21 (*) -12
6. Nissan $10.55 (*) -8
7. Tesla $9.29 (*) -1
8. Audi $8.56 (*) -11
9. Volkswagen $6.71 (*) +12
10. Porsche $5.82 (*) —