Mislili biste da je u današnje vrijeme dostupnosti informacija na svakom koraku i potrošačima sve jasno, ali čini se da ipak nije. Američki osiguravateljni institut za cestovnu sigurnost (IIHS) proveo je istraživanje o sustavima aktivne sigurnosti poput Teslina Auto Pilota, Nissanova ProPilota ili BMW-ova Driving Assistant Plusa te je 48 posto ispitanika (od njih 2000) izjavilo da misli da mogu spustiti ruke s upravljača i da ti sustavi mogu samostalno upravljati. Šest posto ispitanika čak misli da bi mogli i zaspati u vozačevom sjedalu. Naravno, iza tih naziva ne kriju se automatski sustavi vožnje nego isključivo sustavi pomoći vozaču. Mnogi naši vozači dovest će u korelaciju mjesto provođenja ankete – SAD i tip odgovora, ali i ovim vas putem upozoravamo na oprez. Pogotovo ako imate jedan od modernih automobila s navedenim sustavima. Njih se službeno naziva prvim stupnjem autonomije (od ukupno pet), ali ne smije ih se povezivati s autonomnom vožnjom.
Od njega se još traži maksimalna pažnja te držanje ruku na upravljaču. Podsjetimo, u ožujku je vozač Tesle Modela 3 poginuo jer se zaletio u prikolicu. Vještačenje je pokazalo da je Auto Pilot bio uključen, a vozač nije držao ruke na upravljaču.