Više od tri godine trajala je restauracija elegantne, zlatne Škode Superb OHV iz 1948. godine. Od 1946. do 1949. proizvedeno je samo 158 primjeraka iz ove posebne serije. Inače, ime Superb je Škoda kreirala prije 85 godina, kad je, 1934. godine, predstavljen prvi 640 Superb. Taj je model bio napredan za svoje vrijeme i imao je neovisan ovjes na sva četiri kotača te 2,5-litreni šestcilindrični motor s 55 KS.
Model (crne boje) koji je na fotografiji uz zlatno vozilo je Superb 3000 OHV iz 1939. godine. Imao je šestcilindrični motor obujma 3,1 litru s 85 KS. Proizvedeno je samo 113 vozila iz te serije, a dužina te limuzine je bila impresivnih 5.2 metra.
Nakon Drugog svjetskog rata Škoda je nastavila s proizvodnjom Superba OHV. Ukupno su 103 šasije za taj novi automobil proizvedene u tvrtki Uhlik, a ostatak je konstruirala Škoda. Blage dizajnerske preinake vidljive su najviše po prednjim svjetlima integriranim u odbojnike.
Restaurirani primjerak bio je u uporabi 20 godina i to kao ekskluzivno vozilo u turističkom središtu Karlovy Vary. Nakon toga ga je otkupila Škoda i čekao je restauraciju sve do 2017. godine.