Škoda je pogodila s kompaktnim SUV-om Karoq i većim Kodiaqom. Tržište ih je prihvatilo, a češka tvrtka u zagrljaju Volkswagena sad je pripremila blagi redizajn ova dva modela. Česi se na promotivnim fotografijama nisu potrudili pokazati prednji dio ovih automobila. Sve što je važno dogodilo se straga, gdje su malo izmijenjena svjetla, a nestao je i Škodin logotip. Umjesto njega sad razdvojenim slovima piše Škoda, ili Š K O D A – da čak i dječica koja kreću u prvi razred mogu to pročitati.
Što se tehnologije tiče, unaprijeđen je sustav za praćenje vozila u mrtvom kutu. Domet radarskih senzora je povećan s dva na 70 metara. Signalne lampice tog sustava sad su mnogo vidljivije. Također, adaptivni ovjes sad je dostupan i na modelima s prednjim pogonom (prije samo na 4×4). Dolazi i poseban ključ koji gasi svoj signal kad niste u pokretu i onemogućuje lopovima da ukradu automobil takozvanim relejnim kutijama. Za kraj, Karoq će dobiti 2,0 TDI motor sa 190 KS. On je dosad samo bio dostupan u Kodiaqu. Moći ćete ga kupiti samo sa sedamstupanjskim automatikom i pogonom na sve kotače.