Automobili Grupe B su primjer najvećeg ekscesa u povijesti autosporta. Bolidi bez tehničkih ograničenja, opremljeni moćnim motorima i eksperimentalnim gorivima jurili su uskim puteljcima i šumskim stazama sve dok 1986. nisu eskalirale nesreće sa smrtnim ishodima. Na kraju je Grupa B zabranjena, a tako je ušla i u legendu. Audijevi, Peugeotovi, Lancijini, Renaultovi ili Fordovi automobili iz tog vremena kultni su primjerci sportskih bolida, ali vjerojatno niste znali da je i Citroën izradio auto po specifikacijama Grupe B. Natjecao se na samo tri relija prije nego što je ta klasa ukinuta. Kako bi mogao konstruirati sportski bolid, Citroën je morao homologirati 200 cestovnih automobila sa specifikacijama koje barem u dalekoj mašti odgovaraju natjecateljskom reli automobilu.
Tako je nastao BX 4TC s 2.1-litrenim turbo motorom. Kako bi ga ugradio Citroën je morao produžiti cijeli prednji dio vozila. Razvijao je 200 KS, a pogon je bio na sve kotače. Ovjes je, naravno, sprijeda i straga bio hidropneumatski. Mjenjač je bio petbrzinski ručni. Od 200 proizvedenih vozila prodana su samo 62, a Citroën je i neke otkupio zbog mehaničkih problema. Sad se prodaje jedan BX 4TC sa samo 16.000 prijeđenih kilometara. Procjenjuje se da će na aukciji u kalifornijskom Pebble Beachu dosegnuti cijenu do 100.000 dolara.
Ovako je, pak, izgledao natjecateljski automobil koji je imao oko 380 KS…