U Peugeotu su očigledno procijenili da limuzine srednje klase sve više gube tržište i odlučili su djelovati. Željeli su zadržati model 508, ali u starom konceptu više nisu vidjeli smisao. Nestao je 508 i rođen je novi 508. Umjesto klasične limuzine, ispod Peugeotova čekića izašlo je vozilo koja danas moderno nazivamo kupeima, premda imaju četvera vrata ili u slučaju 508 i peta vrata umjesto klasičnog poklopca prtljažnika. Novi 508 je iznimno nizak i konkurent je Volkswagen Arteonu ili BMW-u serije 4 GranCoupe.
Interijer/tehnologija/multimedija
Dizajn je atraktivan, a interijer je svojevrsni kontinuitet s modela 3008 ili 5008. Definitivno se kvalitetom materijala približava onome što imamo priliku viđati na premium konkurentima poput Mercedes-Benza C klase. Nedostatak je nešto manje prostora straga i prtljažnik skromnijeg oblika, koji je zbog lijepog, sportskog oblika karoserije prilično plitak. Tehnološki, ovo je poput malog sajma moderne opreme – sve je tu što danas možete zamisliti pa čak i infracrven kamera za noćno motrenje. Da, 508 će primijetiti susjeda koji se malo opustio u kafiću pa se sad kreće nesigurnim korakom po cesti.
U vožnji/udobnost
Što se vožnje tiče, 508 zaslužuje pohvale. Adaptivni ovjes radi odličan posao pa je s opcijom Comfort nešto mekši, a s najtvrđom postavkom pretvara ovaj auto u fokusiranu sportsku limuzinu. Impresionira redukcija buke (508 je među najtišim automobilima koje smo vozili). Da je s uključenom opcijom Comfort 508 još samo malo udobniji i u ovoj kategoriji bi dobio maksimalnu ocjenu.
Motor/potrošnja goriva
Odličan 1,6-litreni turbobenzinac koji u svakom trenutku isporučuje plimne valove snage, a pritom troši odličnih 7,6 litara. Isporuka snage je kao na neprestanom natjecanju u sprintu. Ovih 225 KS je doista maksimum za prednji pogon i više nije potrebno. Da, današnji automobili s prednjim pogonom imaju i više, ali to su uglavnom specijalizirani sportaši s blokadom diferencijala. Ovaj 1,6 turbo je po svemu sjajan, a tu je i brzi 8-stupanjski automatski mjenjač s polugama na upravljaču koje omogućuju i skevencijalne promjene.
Završna riječ
S ovom koncepcijom Peugeot pokušava vratiti život klasi koja polako nestaje. Mora se priznati da je u većini detaljima 508 izvrstan automobil. Zapravo, osim manjih problema s prostorom i limitiranim obiteljskim potencijalom – 508 je doista izvrstan automobil.