Vlasnik Teslina Modela 3, Finac Joni Savolainen, kupio je ovaj automobil želeći uživati u onome što (njemu) pruža električna mobilnost. No, ubrzo su počeli problemi. Pojavile su se mat površine na limu, a i pukotine koje podsjećaju na čestice prašine. S vozilom je prešao tek 2200 kilometara. Zbog toga je Savolainen otišao odvjetniku i ovaj je nazvao finsku Trgovačku komoru sa zahtjevom da se napravi analiza vozila.
Inspekcija je utvrdila brojna puknuća boje na području blatobrana (od sitnih kamenčića), nedovršeno bojanje lima u području interijera, prednjih i stražnjih unutarnjih dijelova vrata, ispod vrata te A i B nosača. Inspekcija je pronašla i pogreške u postavljanju vrata zbog kojih dolazi do trenja i oštećenja boje. Također, kotači su montirani tako da blago izlaze iz lukova blatobrana i time nastaju veća oštećenja.
Najgori od svega bio je test čvrstoće boje. U slučaju Tesle ocjena je F što je nekoliko nivoa lošije od prosječne razine 2H-3H ostalih automobila. Boja na Modelu 3 je i mnogo tanja. Standardno je to od 110 do 110 mikrona, a na Modelu 3 106 mikrona, odnosno na nekim dijelovima karoserije tek 70 mikrona.
Savolainen planira tužiti Teslu, a njegov slučaj sličan je slučaju Kanađanina Roger-Pierrea Gravela.