Taycan Turbo S i Taycan Turbo glase prvi su modeli Porscheova električnog automobila Taycan. Oni su na samom vrhu Porsche E-Performance i spadaju među najsnažnije serijske modele koje ovaj proizvođač sportskih vozila trenutno posjeduje u svom portfelju proizvoda. Manje snažne varijante ovog vozila s pogonom na sva četiri kotača stižu još ove godine. Već krajem iduće godine dolazi Taycan Cross Turismo kao prvi derivat. Do 2022. godine Porsche će investirati preko šest milijardi eura u elektromobilnost.
Top verzija Taycana, Turbo S, postiže 560 kW (761 KS) overboost snage u kombinaciji s Launch Controlom, dok je kod Taycana Turbo snaga 500 kW (680 KS). Za ubrzanje s mjesta na 100 km/h modelu Taycan Turbo S je potrebno 2.8 sekundi, a modelu Taycan Turbo 3.2 sekunde. Turbo S raspolagat će dosegom do 412 kilometara, a Turbo verzija do 450 kilometara (sukladno WLTP-u). Maksimalna brzina kod oba modela s pogonom na sva četiri kotača iznosi 260 km/h.
Taycan je prvo serijsko vozilo koje dolazi s naponom sustava od 800 volti umjesto 400 volti, koliko je uobičajeno za električne automobile. Od toga vozači Taycana profitiraju posebice tijekom vožnje: Za samo pet minuta baterija se može napuniti istosmjernom strujom (DC) u mreži stanica za brzo punjenje s dodatnih 100 kilometara dosega (prema WLTP-u). Vrijeme punjenja za pet do 80 posto SoC-a (State of Charge/napunjenost baterije) u idealnim uvjetima iznosi 22,5 minuta, a maksimalna snaga punjenja (peak) 270 kW. Ukupni kapacitet Performance baterije Plus iznosi 93,4 kWh. Kod kuće vozači Taycana svoj automobil jednostavno mogu napuniti izmjeničnom strujom (AC) do jedanaest kW.
Porsche Taycan Turbo S i Porsche Taycan Turbo od sada su dostupni za narudžbu i u Njemačkoj uključujući opremu specifičnu za pojedinu zemlju i PDV koštaju 185.456 eura odnosno 152.136 eura.
Aerodinamički optimirani osnovni oblik vozila s vrijednošću cW od 0,22 daje ključan doprinos niskoj potrošnji energije i posljedično velikom dosegu. O interijeru smo već pisali pa nećemo dodati previše.
Porsche u Taycanu po prvi puta nudi varijantu opreme koja je u potpunosti bez kože. U interijeru su prisutni inovativni reciklirani materijali kojima se daje naglasak održivosti ovog električnog sportskog vozila. Na raspolaganju su dva prtljažnika: Prednji ima zapreminu od 81 litre, dok stražnji ima 366 litara.
Taycan Turbo S i Taycan Turbo posjeduju dva posebno učinkovita električna motora na prednjoj i stražnjoj osovini, dakle, imaju pogon na sve kotače. Od visoke učinkovitosti neprestano aktivnih sinkroniziranih strojeva profitiraju i doseg i konstantna snaga pogona.
Na stražnjoj osovini ugrađeni dvobrzinski prijenosnik je inovacija razvijena od Porschea. Prva brzina Taycanu donosi još veće ubrzanje u startu, dok druga brzina osigurava visoku učinkovitost i isto takve zalihe snage. To vrijedi i za jako visoke brzine.
Porsche za vozno postolje Taycana koristi centralno umrežen sustav upravljanja. In- tegrirana regulacija voznog postolja Porsche 4D-Chassis Control analizira i sinkronizira sve sustave voznog sustava a u stvarnom vremenu. Među inovativne sustave voznog postolja spada adaptivni zračni ovjes s tehnologijom na tri komore uključujući elektroničku regulaciju prigušivača PASM (Porsche Active Suspension Management) i elektromehanički sustav stabilizacije Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) uključujući Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Jedinstveni su regulacija na sva četiri kotača s dvama električnim motorima te regeneracijski sustav. Potencijalna rekuperacijska snaga je s do 265 kW znatno veća nego kod konkurenata.
Profil različitih programa vožnje načelno slijedi istu filozofiju kao i u drugim serijama Porsche modela. Nadopunjeni su posebnim postavkama koji dozvoljavaju optimalno korištenje čisto električnog pogona. Na raspolaganju su četiri modusa vožnje: Range, Normal, Sport i Sport Plus. U modu Individual se k tome mogu konfigurirati pojedinačni sustavi po želji.