Električni automobili imaju nekoliko mana, preskupi su i punjenje traje predugo. Mazda je zbog toga odlučila ići u alternativnom smjeru. Predstavila je svoju tehnologiju u SUV-u CX-30 koja koristi električni motor ali i takozvani ranger extender, ili benzinski motor koji produžuje domet. U ovom slučaju bit će to Wankelov motor.
Mazda će se moći puniti na 6.6 kW chargeru, odnosno kućnoj instalaciji, ali će podržavati i brže 50 kW punjače. Mazdina ideja je da ne ugrađuje veću bateriju od 35 kWh jer bi to negativno utjecalo na masu vozila, a ovako može i cijenu držati pod kontrolom. Bit će to dovoljno za autonomiju od oko 230-240 kilometara, a putovanje će produžiti benzinski motor. Japanci tvrde da veći domet i nije potreban jer 95 posto vozača ne prelazi više od stotinjak kilometara dnevno.
Električni motor ima 140 KS i 265 Nm, a podaci o Wankelovu motoru zasad nisu poznati. Mazda je na prototipu CX-30 uspjela zadržati masu na granici 1600 kilograma – a upravo to je i tražila. Prvi električni model bi japanska tvrtka trebala predstaviti u listopadu na autoshowu u Tokiju. Najpoznatiji električni automobil s range extenderom dosad je bio BMW i3.