Tržište pristupačnih, odnosno jeftinijih automobila sve je živahnije. Dacia je pokorila dobar dio svijeta, Ladi ide dobro u Rusiji, a svoj dio kolača očekuje i Volkswagen. U Indiji proizvodi Ameo, koji je, bazično, Polo s prtljažnikom. Razvijen je samo za to tržište, a jeftiniji je i stoga što koristi lokalnu radnu snagu u lokalnoj tvornici. Sad bismo mogli nešto progovoriti o moralnom aspektu cijelog posla, ali tako danas funkcionira kapitalizam.
Automobil ima sve važne elemente opreme, poput klime, tempomata, kamere za parkiranje, sličan je Polu, ali s produženim stražnjim krajem, koji je tako oštro odrezan da biste se na njega mogli porezati. Indijci vole sedane, a Volkswagen se trudi rasplamsati te nježne osjećaje ovim konstrukcijskim izazovom.
Dizajn je i koristan, Ameo je uspio ostati kraći od četiri metra pa je i porez manji: umjesto 24 posto, vlasnici ovog vozila će u Indiji plaćati 12.5 posto. Dva su motora, benzinski 1,0 sa 77 KS i 1,5 TDI sa 110 KS. Najjeftiniji benzinac košta 7279 eura, a dizelaš 8745 eura. Za najskuplji dizelski Highline model s DSG mjenjačem kupac će trebati izdvojiti 12.464. Za Volkswagen? Ako se možete pomiriti sa stražnjim krajem koji izgleda poput sanduka montiranog na VW Polo.