Volkswagen je imao namjeru poslati u akciju Golf III koji bi mogao pobijediti na Svjetskom prvenstvu u reliju 1994. godine u konkurenciji sa Subaru Imprezom, Toyotom Celicom, Mitsubishi Lancerom… Zbog homologacije reli automobila morao je proizvesti određeni 2500 cestovnih vozila sličnih specifikacija. Za konverziju Golfa III bio je zadužen Schmidt Motorsport, koji je pak konstuirao moćni A59. Taj je automobil, paralelno s natjecateljskom verzijom, trebao na cesti pokazati mišiće Subaru Imprezi WRX STi te Mitsubishi Lancer Evolutionu. Nažalost, cijeli je projekt pospremljen u duboku ladicu u nekom direktorskom uredu u Wolfsburgu, a od svega je ostao jedan primjerak A59, pospremljen kao eksponat u VW-ovu muzeju u Wolfsburgu. Što se specifikacija tiče, A59 ima dvolitreni turbobenzinski motor s 275 KS, 357 Nm okretnog momenta (pri 3500 0/min) te šeststupanjski ručni mjenjač, pogon na sva četiri kotača s varijabilnim središnjim diferencijalom. Masa vozila je bila samo 1373 kg, a govorilo se o maksimalnoj brzini 270 km/h te ubrzanju do 100 km/h za manje od pet sekundi. Automobil je imao priliku provozati legendarni reli prvak Walter Rohrl i nazvao ga je fantastičnim.
Poseban Golf III: Cestovni A59 nastao je s ciljem da Volkswagen dominira u reliju!
Autor: R. I. Objavljeno: 11.09.2019.
Masa vozila je bila samo 1373 kg, a govorilo se o maksimalnoj brzini 270 km/h te ubrzanju do 100 km/h za manje od pet sekundi
Testovi
9/10
Golf ostaje mjerna jedinica za kompaktnu klasu automobila
Mnogi će zaključiti da Volkswagen Golf vrijedi svake kune i neće biti daleko od istine. Ukupno gledajući, odlično je izbalansiran i gotovo besprijekoran
Održavanje
Ako želite bolji zvuk u automobilu, ulažite u kvalitetnije zvučnike
Ponuda glazbenih sustava u automobilima danas je bogata. Ne nude samo bezimeni tvornički radio uređaji, nego se nudi i odabir sustava s potpisima renomiranih proizvođača