Promjena imidža: Volkswagen je odlučio postati ‘žena’!

Volkswagen se želi prikazati 'ljudskijim', manje formalnim, a s tom idejom dolaze i električna vozila, smanjenje emisija štetnih plinova...

Desetljećima je iza svih Volkswagenovih televizijskih i radijskih oglasa stajao strogi muški glas, koji je najavljivao nove modele, pričao o kompaniji… Interpretatori su se mijenjali, ali uvijek je to bio muškarac, sve do danas. Volkswagen je predstavio novi logo, a s njim dolazi i glas promjena – od sada će nove modele najavljivati žene.

– Na svim tržištima će žene s ugodnim i toplim glasovima predstavljati Volkswagen – kažu u toj komapniji.

Volkswagen se želi prikazati ‘ljudskijim’, manje formalnim, usmjerenim na nove tehnologije poput električnih automobila, a sve je to reakcija na 2015. godinu i skandal s lažiranjem emisija štetnih plinova. U VW-u ističu da će pokušati sve da jednog dana postanu tvrtka s nultim emisijama štetnih plinova, a kako efikasnije početi tu avanturu nego s ugodnim ženskim glasom. Umjesto, strogog i dominantnog muškarca.