Proizvođači automobila čine sve ne bi li svoje modele učinili atraktivnijima, a jedan od instrumenata je i pretvoriti karavan na bazi kompakta u pseudoterenac. Čini to Škoda s Octavijom, Volkswagen s Golfom, Seat s Leonom, Ford s Focusom, a sad i Toyota s Corollom. Novi model zove se Corolla TREK i imenom obilježava suradnju japanske marke s istoimenim proizvođačem bicikala.
Ova Corolla povišena je za dva centimetra, neće imati pogon na sve kotače, a od dodataka treba spomenuti plastične obloge ispod motora, plastične obrube blatobrana i pragove, nova svjetla za maglu, izmijenjenu rešetku prednje maske… Uglavnom, sitnice. U unutrašnjosti su promjene također minimalne, s drvenim lajsnama i posebnom bojom interijera.
Corolla TREK ima i dva isprobana Toyotina hibridna sustava, na bazi 1,8-litrenog i 2,0 litrenog benzinca, a mjenjač je automatski CVT. Uglavnom, TREK je šminka, ali ne izgleda loše. Dapače…