Automobilski sustavi za prepoznavanje pješaka: Super, ali u praksi baš i ne funkcioniraju!

AAA je testirao automobile u nekoliko scenarija. Najbolji rezultat bio je u simulaciji odrasle osobe koja je hodala ispred vozila

Američki autoklub (AAA) testirao je sustave za detekciju pješaka na ukupno četiri automobila, Chevrolet Malibuu, Hondi Accord te Tesli Modelu 3 i Toyoti Camry, dva vozila koja se prodaju i u Europi. Ideja je jednostavna, senzori bi trebali prepoznati pješaka koji je na putu vozilu i ono bi trebalo samo zakočiti prije udara u izgubljenog nesretnika. Uostalom, proizvođači automobila tako i reklamiraju svoje sustave.

AAA je testirao automobile u nekoliko scenarija. Najbolji rezultat bio je u simulaciji odrasle osobe koja je hodala ispred vozila, koje se pak kretalo brzinom 32 km/h. Sustavi za automatsko kočenje u navedenim vozilima u tom su slučaju prevenirali 40 posto sudara. Ostalih 60% – e, tu baš i nije uspio, odnosno lutka je pregažena. Pri 48 km/h nijedan sustav nije se uspio zaustaviti na vrijeme. U simulaciji kad dijete prelazi cestu ili izlazi na cestu između dva vozila rezultati su, također, iznimno loši, a najgore je u noćnim uvjetima kad sustav automatskog kočenja ne prepoznaje pješake…

Čini se da će na ovim sustavima trebati još mnogo raditi…