Novi Yaris je pred nama. Toyota je vizualno promijenila svoj mali gradski automobil, ali one konkretnije korekcije provedene su tamo gdje je najvažnije. Hibridna verzija, koja je popularna i u Hrvatskoj, dobila je novi sustav s 1,5-litrenim benzincem i litij-ionskim baterijama (lakše su za 27 posto od prijašnjih nikal metalnih). U Toyoti naglašavaju da je ova verzija štedljivija i do 20 posto u odnosu na prethodnu te spominju prosječna emisije od samo 67 g/km CO2. Uz Yaris će biti dostupne i 1,0 te 1,5-litrene benzinske verzije.
Novi automobil od staroga je kraći za 5 mm, 15 mm je niži i 50 mm širi. Također, nastao je na novoj platformi pa u Toyoti najavljuju niže težište i bolju dinamiku.
U kabinu je ugrađen i središnji zračni jastuk koji će štititi vozača i suvozača pri bočnim sudarima, odnosno spriječit će sudar njihovih tijela. Kao i kod ostalih automobila u klasi, unutrašnjost je pročišćena, a kabinom dominira novi, 10-inčni ekran infotainmenta.
Yaris će uskoro biti dostupan i u sportskoj verziji jer Toyota planira nastaviti s nastupima u Svjetskom reli prvenstvu, a za homologaciju novog natjecateljskog vozila treba proizvesti i donekle slično serijskoj.