Ideja o promjenjivoj signalizaciji, zaustavnom traku koji se pretvara u vozni tijekom velikih gužvi…, poduzeće Engleske autoceste (upravlja autocestama na okotku) predstavilo je ideju pametnih autocesta kao budućnost prometa. Međutim, nakon što je samo 68 milja autocesta pretvoreno u pametne autoceste, cijeli projekt završava jer su se vozači opredijelili: oni ne razumiju taj novi tip prometnica, a promjenjiva signalizacija na njima često im je konfuzna.
Premda šefovi Engleskih autocesta tvrde da je taj novi koncept mnogo sigurniji, vozači, pak, misle da opasno pretvarati zaustavni trak u vozni trak (posebno izgrađena ugibališta preuzimaju ulogu zaustavnog traka, ali su prerijetko raspoređena), a već su se dogodile i neke prometne nesreće na toj novoj konfiguraciji. Na ‘pametnoj’ dionici autoceste M1 u deset mjeseci poginulo je četvero ljudi, a kao najteži slučaj spominje se pogibija 8-godišnjeg dječaka. Njegov djed stao je s vozilom u zaustavnom traku koji je novom digitalnom signalizacijom pretvoren u vozni, a na njih je naletio kamion.
Engleske autoceste naglasile su da neće širiti mrežu pametnih autocesta.