U Hrvatsku je došao novi Peugeot 208. Kao što već i sami znate, automobil je doista moderno i skladno dizajniran, a sad su poxnatni ostali detalji. Novi Peugeot: 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme Grupe PSA: CMP (Common Modular Platform). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform). Kao što joj već ime daje naslutiti, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i motorizacija. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li termički (benzinski ili dizelski) ili električni motor.
Ova platforma pomaže ograničiti emisije CO2 novog Peugeot 208 zahvaljujući: smanjenju težine (30 kg manje u usporedbi s platformom F1), poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektronički upravljani otvori za zrak), smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje) te optimizaciji pogonskog sklopa (optimizirana izlazna snaga, smanjeno mehaničko trenje, proširenje game mjenjača i optimizacija sustava Stop & Start).
Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom benzinskih i dizelskih motora usklađenih sa standardom EURO 6.d. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.
Benzin, 1,2 l 3-cilindarski motori:
- PureTech 75 S&S BVM5 (početna cijena 99.895 kuna)
- PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8 (početna cijena 116.995 kuna)
- PureTech 130 S&S EAT8 (početna cijena 172.637 kuna)
Dizel, 1,5l 4-cilindarski motor:
- BlueHDi 100 S&S BVM6 (početna cijena 158.912 kuna)
Nadahnut konceptualnim vozilom Peugeot FRACTAL, novi Peugeot 208 ima i novu generaciju sustava Peugeot i-Cockpit s digitalnom instrumentom pločom postavljenom iznad upravljača smanjenih dimenzija. Cijela je unutrašnjost poprilično luksuzna i veliki je iskorak u ovoj klasi. Uz novi sustav Drive Assist, novi Peugeot 208 otvara put poluautomatskoj vožnji uz opremu za pomoć u vožnji najnovije generacije:
- adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go koji dolazi s automatskim mjenjačem EAT8 uz prilagodljivo održavanje udaljenosti između vozila. U koloni, ponovno je pokretanje vozila automatsko ako je stajanje trajalo kraće od 3 sekunde. U protivnom, obično pritiskanje papučice gasa ili vrha komande pri upravljaču ponovno aktivira funkciju. Funkcija je dostupna već pri brzini od 0 km/h. S funkcijom kočenja do 30 km/h dostupnom uz ručni mjenjač, nakon kočenja koje dovodi do usporavanja ispod 30 km/h, regulator prestaje raditi, vozač mora preuzeti kontrolu, pritisnuti papučicu spojke i kočiti sve dok se vozilo ne zaustavi
- sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, u kojem vozač odabire putanju u voznom traku (povezan s ACC Stop & Go),
- sustav Full Park Assist uz perimetrijsku funkciju Flankguard (dolazi uz automatski mjenjač EAT8). Sustav automatski upravlja smjerom, ubrzavanjem i kočenjem kako bi se ušlo u parkirno mjesto ili izašlo iz njega
- automatsko kočenje u nuždi posljednje generacije (otkriva pješake i bicikliste, danju i noću, između brzine od 5 km/h do 140 km/h) i upozorenje na opasnost od sudara
- upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (ili strane ceste) s ispravljanjem putanje već pri brzini od 65 km/h
- sustav praćenja pozornosti, kako bi se otkrilo koliko je vozač pozoran tijekom dugačkih vožnji i pri brzinama većim od 65 km/h i to analizama mikropokreta upravljača
- automatsko upravljanje dugim svjetlima
- prošireno prepoznavanje prometnih znakova (ograničenje brzine, stop, zabranjen smjer)
- aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta (uz ispravak putanje). Ta funkcija dostupna je od brzine od 12 km/h
- električna parkirna kočnica
Novi Peugeot 208 na hrvatskom tržištu će biti u prodaji od prosinca ove godine