U Australiji je početkom studenoga poginuo vozač BMW-a serije 3 (E46) i vlasti su odmah krenule u istragu. Zaključeno je da su za sve krivi Takatini zračni jastuci, zbog kojih je u svijetu opozvano više od 100 milijuna vozila, a dosad su zbog njihova djelovanja poginule ukupno 24 osobe.
Zahvaćeni su dosad bili modeli Subarua, Tesle, Honde, Mazde, Toyote, BMW-a, Volkswagena, Mercedesa, Daimlerovi kombiji, Ferrarijevi supersportski automobili… Modelske godine prtežu se sve od 90-ih pa do 2017. Neispravni, odnosno opasni zračni jastuci, pokrenuli su jednu od najvećih kampanja opoziva u autoindustriji, a zahvaćena su vozila u cijelom svijetu. Zbog pogreške na pirotehničkom uređaju za napuhavanje zračnih jastuka može doći do eksplozije i disperzije metalnih šrapnela po cijelom vozilu. Druga opcija je da se zbog utjecaja vlage zračni jastuci ne napuhavaju punim intenzitetom. Odgovornost je na Takati, koja je zbog brojnih tužbi 2017. godine otišla u stečaj. U travnju prošle godine kompromitiranu tvrtku je kupio Key Safety Systems za 1.6 milijardi dolara i sad joj je naziv Joyson Safety Systems. Uz ovaj slučaj u Australiji treba dodati još jednu ozlijeđenu osobu u toj zemlji te još jedno ozljedu na Cipru – sve su posljedica neispravnih zračnih jastuka. Posljednja informacija je da će biti opozvano još 1.4 milijuna automobila kako bi se popravili zračni jastuci.