Prvi problem za Porsche Taycan Turbo: Autonomija je mnogo manja nego što se reklamira!

Američka agencija EPA, koja certificira potrošnju automobila testirala je Porsche Taycan Turbo i zaključka da s jednim punjenjem električne energije može prijeći samo 201 milju

O tome koliko koji električni automobil može prijeći kilometara do novog punjenja nagađa se isto onako kao što su Nostradamus i Baba Vanga procjenjivali budućnost svijeta! Nešto se pogodi, a nešto i promaši. Primjera koliko hoće, s uključenim grijanjem, bez grijanja, s naglom potrošnjom energije pri ubrzanjima… Uglavnom američka agencija EPA, koja certificira potrošnju automobila testirala je Porsche Taycan Turbo i zaključka da s jednim punjenjem električne energije može prijeći samo 201 milju. Porsche oglašava da ovaj električni bolid sa 750 KS može prijeći 300 milja. Razlika – 50 posto!

Porsche je brže-bolje dao Taycan neovisnoj kompaniji AMCI koja je izmjerila 275 milja u kombinaciji vožnje grad-autocesta te 288 milja u gradu. No, problem je što će se svi Taycani u Americi morati prodavati s brojkom koju je iskazala EPA, dakle, uz Porsche Taycan Turbo će u salonima i tehničkim podacima morati stajati domet od samo 201 milje ili oko 310 kilometara. Skromno je to za vozilo skuplje od 120 tisuća eura!