Svi proizvođači automobila imaju mantru, a to je razvoj multimedijskih sustava u vozilima. Što više funkcionalnosti i novih opcija, to bolje, a a mnogi eksperimentiraju i s umjetnom inteligencijom… A što ako vozače te funkcionalnosti, jednostavno, ne zanimaju?
Konzultantska kuća Deloitte provela je veliko istraživanje na 30.000 ispitanika u 20 država (SAD, Njemačka, Indija, Japan, Kina…) i došla do zanimljivih zaključaka. Čak 79 posto ispitanika ne želi platiti više od 450 eura za umrežene opcije u automobilima, a 84 posto Nijemaca ne želi platiti više od navedenog iznosa za infotainment sustav. Ljude to jednostavno ne zanima, koliko god im pokušavali nametati ‘povezivost’. Taj pojam ne zanima čak 64 posto Nijemaca, odnosno nije im važno hoće li njihovo vozilo biti on-line, komunicirati s drugim automobilima, omogućiti surfanje na internetu, skidanje aplikacija dvojbene učinkovitosti i zanimljivosti…
Na kraju, 71 posto vozača odgovorilo je da ne bi platilo više od 450 eura za najnovije sigurnosne sustave u automobilima. Ljudima u cijelom svijetu je očigledno jedna stvar zajednička – a to je pristojna cijena, odnosno ušteda pri kupnji automobila.