Seat je otkrio novi Leon, koji očekivano donosi tehnologiju Volkswagen Golfa osme gneracije. Dizajnerski je to ušminkanija verzija prethodnika s nešto mekšim linijama, a straga su glavni element spojena svjetla. Normalna pojava danas su i lažni završeci ispušnih cijevi. No, bez obzira na tu raširenu pojavu, Leon izgleda elegantno i moderno. Vrijedi to i za karavan.
Snažniji plug-in hibrid s 245 KS će pokretati buduću Cupru. Kada su u pitanju pogonski motori, oni se velikim dijelom prenose iz Golfa 8 i Octavije. Početni 1,0 TSI bit će dostupan s 90 ili 110 KS, a slijedi 1,5 TSI sa 130 ili 150 KS. Nigdje se ne spominje blaga hibridna tehnologija, iako bi ona trebala biti dostupna. Jedini dizelaš je 2,0-litareni sa 115 ili 150 KS.
Spominje se da s novim Leonom všie neće biti dostupan neovisan stražnji ovjes (multilink), čak i sa snažnijim verzijama.
Leon FR dolazi sa slabijom verzijom plug-in hibirda. Motor 1,4 TSI uparen je s 13 kWh baterijom, koja je prilično velika i realno bi trebala biti dostatna za 50 km vožnje na struju. S 204 KS ovo će biti najmoćniji Leon (izuzmemo li Cupru kao neovisan model).
Kao i kod Golfa većina funkcija je digitalizirana, interijerom dominiraju velika instrumentna ploča i ekran infotainmenta.