Vrsta automobila kojega ćemo izabrati mnogo govori o tome kakvog smo karaktera. Posljednje istraživanje na najbolji način govori o tome da nisu automobili ‘krivi’ za naš stil vožnje nego automobile izabiremo po svom karakteru.
Jan-Erik Lönnqvist profesor je na Sveučilištu u Helsinkiju, Švedskoj školi za socijalne znanosti (moglo je i kraće). On je proveo istraživanje u koje je uključio čak 1892 vlasnika automobila u Finskoj, a sve s ciljem da utvrdi kakve su veze između našeg ponašanja i vrste vozila, koju imamo u dvorištu.
Što je profesor zaključio nakon istraživanja? Muškarci koji su tvrdoglavi, egocentrični, agresivni i neempatični najvjerojatnije će biti vlasnici takozvanih statusnih automobila, poput BMW-a, Mercedes-Benza ili Audija.
Profesor kaže da ti ljudi imaju potrebu pokazivati svoju superiornost, odnosno i automobil je ekstenzija njihove psihe.
– Ova povezanost objašnjava i zašto neki vozači čine prometne prekršaje u većoj mjeri nego drugi – objasnio je Jan-Erik Lönnqvist.
Navedeno vrijedi samo za muškarce. Ženama automobili nisu važni kao statusni simboli.