Tijekom noći sa subote na nedjelju djelatnici tvrtke Asfinag uklonili su table s ograničenjima brzine 140 km/h i vratili stare table s ograničenjima 130 km/h. Kraj je to jednog projekta započetog 2018. godine. Naime, sad već bivši ministar prometa iz stranke FPÖ, Norbert Hofer, želio je testirati kakav će utjecaj povećanje ograničenja brzine imati na okoliš i sigurnost prometa. U tu svrhu postavljene su table s ograničenjem brzine 140 km/h na dionice Sattledt – Konten Haid (u blizini Linza) te Oed Melk (između Linza i St. Pöltena).
Nakon parlamentarnih izbora promijenila se vlast u Austriji, FPÖ više nije u vladajućoj koaliciji, a naprasno je završio i pilot projekt:
– Više brzine vode većim onečišćenjima – kratka i jasna bila je ministrica okoliša Leonore Gewessler u intervjuu austrijskom ORF-u.
Zanimljivo, broj prometnih nesreća sa stradalim osobama se smanjio za gotovo 50 posto na dionicama na kojima je povećano ograničenje brzine (s 4.3 takve nesreće mjesečno od 2014. do 2017. godine pri 130 km/h na 2.2 nesreće 2018. godine pri 140 km/h). No, s tim je sad gotovo te će se i na tim dionicama voziti 130 km/h.