Servisna knjižica: Jedan Teslin Model X prešao je više od 645.000 kilometara! Što je sve promijenjeno?

Ukupni trošak servisa je 29.000 dolara što je malo, uzme li se u obzir broj prijeđenih kilometara

Tvrtka Tesloop bavi se rentanjem automobila ili taksi vožnjama u četverokutu Los Angeles, San Diego, Palm Springs i Las Vegas. Koristi samo električna Teslina vozila, a nedavno je prodala Model X 90D s više od 645.000 prijeđenih kilometara u četiri godine.

Vlasnik Tesloopa Haydn Sonnard podijelio je s javnošću podatke o servisnoj knjižici vozila. Ukupni trošak servisa je 29.000 dolara što je malo, uzme li se u obzir broj prijeđenih kilometara. Na portalu Jalopnik.com, na kojem je objavljena priča izračunali su da je to samo sedam centi po prijeđenoj milji – što nije puno.

Što je mijenjano? Dvaput kompresori klima-uređaja, što je i logično (vruće podneblje i velika kilometraža). Kočione pločice i diskovi zamijenjeni su dvaput. Na jednim galebljim vratima pokvarila se ruča (promjena je koštala 100 dolara). Na 600.000 kilometara zamijenjen je multifunkcijski ekran, koji se pokvario.

Netko od korisnika je na silu zatvorio vratašca utičnice za punjenje električne energije i zamjena je koštala 1500 dolara. Baterija je besplatno promijenjena negdje na 500.000 kilometara i to zbog toga što je na putnom računalu pokazivala krivi domet. Naime, Model X bi ostao bez struje, a putno računalo je pokazivalo još 50 milja… Zamjena bi danas koštala 15.000 dolara i ona bi značajno povisila ukupni trošak održavanja Modela X. U vrijeme kad je kupljen Model X proizvođač je vlasnicima davao neograničeno jamstvo na bateriju, a danas je ipak ograničeno na oko 235.000 kilometara.

Sonnardov zaključak je:

– Održavanje je doista jeftino, a posebno je pristupačno sve negdje do 300.000 prijeđenih kilometara. Onda počinju veći problemi.