U Toyoti ne radi Baba Vanga, nemaju vračare, tarot majstore i ljude bliskih struka, koji budućnost vide kao mi nevidoviti prošlost. Šalu na stranu, nitko u Toyoti nije mogao predvidjeti da će model Corona, predstavljen 1957. godine danas imati drukčiju simboliku, odnosno da će ga povezivati s koronavirusom.
Inače, ime Toyotina modela Corona vezano je uz drugi automobil japanske tvrtke – Crown. Naime, mudre marketinške glave odlučile su samo prevesti krunu na latinski i dobili su Coronu!
Te 1957. godine mala limuzina Corona pojavila se s 1,0-litrenim motorom i bila je dugačka 392 cm, što bi je danas svrstalo u krug malih gradskih automobila. Mnogi je dijelova posuđeno s Crowna i Mastera, a zbog samonoseće karoserije masa je bila tek jednu tonu.
Proizvodnja Corone potrajala je sve do 2002. godine, a predstavljeno je ukupno deset generacija ovog vozila. Posljednja verzija je bila dugačka četiri i pol metra te je imala nekoliko benzinskih i dizelskih motora (1,6, 1,8, 2,0 i 2,2 l). U to vrijeme model koji se prodavao u Europi nosio je ime Carina.