Po završetku Drugog svjetskog rata Renault je pripremio iznenađenje na automobilskom tržištu predstavivši multifunkcionalni automobil koji je u jednom sjedinjavao terenske karakteristike s potrebama prijevoza ljudi i tereta. Ime Colorale je bila kompozicija riječi „coloniale“ i „rurale“, a trebala je asocirati ciljnu grupu kojoj se Renault obraćao terencem dužine 4,37 m koji je u verziji Tous Terrains (4×4) bio odmaknut od tla čak 30 cm. Colorale je na tržištu bio dostupan u sedam karoserijskih izvedbi, a zahvaljujući ugradnji šasije Renault je isporučivao i robusnu zatvorenu teretnu verziju te pick up (nosivost do 500 kg).
Lagan pristup teretnom dijelu straga bio je omogućen zahvaljujući djeljivim stražnjim vratima, a što je puno godina kasnije Renault primijenio i kod Koleosa. Kupci su mogli birati model sa samo stražnjim pogonom ili 4×4 verziju Tous Terrains. Potonji je na asfaltnoj podlozi koristio samo stražnji pogon, a na teškim terenima vozač je mogao uključiti stalni pogon na sve kotače. Uz pomoć 4×4 pogona Colorale je svladavao uspon čak do 50 posto.
Za pogon se prvotno koristio robusni predratni voluminozni benzinac obujma 2383 ccm i snage svega 46 KS, a 1952. je ugrađen moderniji benzinac iz modela Fregate sa 1996 ccm i 56 KS. Posebno za promet putevima francuskih kolonija Renault je producirao verziju Savane koja je bila prepoznatljiva po preklopnom vjetrobranskom staklu i bočnim platnenim pokrivalima umjesto stakala.
Colorale se nije mogao pohvaliti većim brzinskim dosezima zahvaljujući svojoj povećoj težini, ali 100 km/h bilo je na visini zadatka kojem je bio namijenjen. Kupcima je tada ipak važnija bila robusnost i pouzdanost, a koje je Colorale 1954. dokazao na pokaznoj vožnji izdržljivosti nazvanoj Renault Raid Europe-Asie-Afrique, a u dužini od 35.000 km. Trasa je vodila od Pariza preko Italije, Balkana i preko Turske do Pakistana te nazad preko sjeverne Afrike.
Renault je kroz sedmomjesečni maraton dokazao pouzdanost svog terenca u najzahtjevnijim cestovnim i klimatskim uvjetima. Jedna francuska ekipa je 1951. poduzela vožnju sa Coloraleom od Aljaske do Kolumbije. U stilu tih vožnji francuski bračni par Daniel i Sylvaine Nollan 2004. su sa Colorale Savane Tous Terrains sudjelovali na Rallye Dakar i došli do cilja! Colorale se proizvodio između 1950 i 1956. te je u tom periodu producirano svega oko 28.000 primjeraka. Prvi istinski pandan Coloraleu Renault je predstavio tek 2006. u obliku Koleosa.