Rabljeni električni automobili stari tri godine i s, na primjer, 45.000 kilometara trebali bi biti u istom cjenovnom rangu, ali po istraživanjima njemačkog TUV-a razlike mogu biti i do 450 eura i to ne ovisi o vizualnom dojmu nego o nečem mnogo ozbiljnijem – stanju baterije.
U Njemačkoj se javljaju specijalizirane tvrtke poput Twaicea, koje se pomoću posebnih softvera bave procjenom stanja baterije. Upravo Twaice naglašava da na navedenoj kilometraži i starosti vozila razlike u kapacitetu baterije mogu biti i do pet posto, a sve ovisi o vozačkom stilu, punjenju baterija…
Preporučuje se da baterije punite od 15 do 90 posto, ili još bolje da auto spojite punjač na 20 posto, a maknete ga s punjača kad je baterija na 80 posto – kako ne bi došlo do oštećenja. Agresivan vozački stil također ne djeluje dobro na stanje baterije… Osjetljiva je ‘biljka’ taj električni automobil.