Sljedeći veliki novitet tu autoindustriji su gume koje nisu punjene zrakom. Na njima zasad rade Michelin i Bridgestone, a nije isključeno da sličan proizvod pokušavaju konstruirati i drugi proizvođači. Umjesto zraka masu vozila će podupirati fleksibilni gumeni kompoziti.
Michelin je prošle godine predstavio svoj unaprijeđeni proizvod UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), a intervjuu portalu Tire Technology International, Cyrille Roget, direktor za komunikacije, objasnio je što se trenutno događa s gumom koja bi trebala debitirati na tržištu 2024. godine.
– U ranoj smo fazi razvoja. UPTIS se sastoji od inovativnih materijala, a tu je i nova konstrukcija. Usporedo radimo i na novoj proizvodnoj liniji jer ovakvu gumu još nismo imali u programu.
Po Rogetovim riječima UPTIS je već danas, u ranoj razvojnoj fazi, kompetitivan sa standardnim gumama po pitanju sigurnosti, otpora kotrljanja, dugotrajnosti, komfora i buke. Naravno, kako će gumu dalje razvijati očekuju se veliki benefiti. U Michelinu misle da će se zbog ovog proizvoda godišnje otpisivati i do 200 milijuna guma manje, odnosno da će se značajno povećati njihova dugovječnost. Iz cijele jednadžbe, naime, treba izbaciti puknuće gume.
Osim u putničkim automobilima, u Michelinu veliku prednost vide i u korištenju ovih guma u teretnom programu.