Iako se ovaj obnovljeni Lexus IS često oglašava kao novi model, to je više sveobuhvatni redizajn postojećeg modela, koji se suočava s jakom konkurencijom novijih rivala poput BMW-a serije 3. No, osvježeni stil, poboljšana tehnologija i tvrdnje o privlačnijem vozačkom iskustvu trebali bi ga vratiti u sam vrh klase.
Najnoviji Lexus IS dobio je karakterističniji dizajn, pri čemu svjetlosna traka straga u obliku slova L predstavlja jednu od većih stilskih promjena. Sprijeda su sada novi tanki prednji farovi i drukčiji izgled na prednjoj rešetki. Odvažniji F Sport ima i vlastiti tretman mrežaste rešetke, zajedno s jedinstvenim bojama.
Ažurirani 2,0-litreni turbo u IS 300 i dalje stvara iste 241 konjske snage kao prije. U ponudi su i pogon na stražnje kotače kao i pogon na sve kotače, a srednji model IS 300 AWD koristi 3,5-litarski V6 s 260 KS. IS 350 i IS 350 F Sport (IS 300 F Sport se više ne nudi) koriste 3,5-litreni V6 s 311 KS, a RWD model ubrzava od 0-100 km za 5,6 sekundi. Sve RWD verzije koriste se s automaskim mjenjačem s osam brzina, dok AWD-ovi dolaze s automatskim mjenjačima sa šest brzina.
Unutrašnjost ostaje elegantna kao i uvijek. Unaprijeđen je i Lexusov sigurnosni sustav + 2.5 koji sada kroz sustav prije sudara može detektirati ne samo vozilo koje dolazi sprijeda, već i biciklista ili pješaka. Očekujemo da će cijene biti slične trenutnom IS-u kada redizajnirana verzija stigne kod zastupnika krajem jeseni ove godine.