Mnoga vozila danas nemaju rezervni kotač, neka imaju i plinske instalacije te je na mjestu rezervnog kotača rezervoar. Zbog toga mnogi koriste set za popravak gume. No, budite oprezni, on ima svoj rok trajanja i nakon nekog vremena je neupotrebljiv. Rok je otisnut na ambalaži i preporuka je zamijeniti ga je ako je istekao, te stari ispravno ekološki odložiti. Još bolje je investiciju usmjeriti na kupovinu rezervnog kotača s ključem i dizalicom, ako vam prostor za rezervni kotač nije blokiran.
Još jedna informacija koja je važna. Set za krpanje može pomoći, ali je preporuka izbjegavati ga ako ikako možete. Odnosno, ako ga koristite, s takvom gumom vozite samo do najbližeg vulkanizera, koji će procijeniti što učiniti. To se i odnosi samo na blaža oštećenja, ako je rez na gumi veće površine, set za krpanje vam neće pomoći. Preporuka je vući vozilo do vulkanizacije na zamjenu gume. Također, staru gumu nije preporučljivo krpati jer proizvođači guma to ne savjetuju i ne jamče za tu aktivnost nego se guma krpa isključivo kao privremeni kvalitetniji popravak nego što bi to ljepilo odradilo.