Jedan od ključnih Volkswagenovih modela, kompaktni SUV Tiguan, dobio je novo lice. Svjetla sad imaju sličnu formu kao i na Golfu VIII, a tu su i druge blaže korekcije, poput novog infotainment sustava ili komandne ploče ventilacije na kojoj više nema prepoznatljivih kotačića. Umjesto njih sad su površine osjetljive na dodir.
Tehnološki, najveći novitet je ugradnja plug-in hibrida koji po izjavi proizvođača ima mogućnost prelaska do 50 kilometara samo na struju. Ukupna snaga sustava s elektromotorom i benzinskim motorom je 245 KS, a mjenjač je automatski s dvije spojke.
Za one koji ne mogu bez brzine Volkswagen je napokon ponudio i R verziju s dvolitrenim benzinskim motorom i 320 KS. Pogon je na sve kotače uz torque vectoring funkciju, koja omogućuje brzu raspodjelu momenta između osovina, ali neovisnu distribuciju momenta na stražnje kotače. Naime, kotač koji ima više gripa može dobiti i do 100 posto snage ( u zavojima je to, na primjer, vanjski kotač).
Novi je i upravljač, a na njemu je i funkcija Travel Assist, koja omogućuje parcijalnu autonomiju u vožnji do brzine od 210 km/h.
Za kraj, i Tiguan je dobio Matrix svjetla s 24 LED-ice po jednom modulu.